|
plan du site | contact

Bienvenue sur cet espace de discussion ouvert à tous !
La passion des Beatles nous réunit,
mais tous les sujets sont possibles, vous avez la parole
et nous sommes là pour répondre à vos questions !

Se connecter pour vérifier ses messages privés Messagerie privée Rechercher Rechercher
Liste des Membres Liste des Membres Profil Profil
Connexion Connexion FAQ FAQ
S'enregistrer S'enregistrer (nouvel utilisateur)
  Lucy in the web Index du Forum > L'actualité des Beatles
  Sujet : Fly on the Wall - Redux
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
maxime

MessagePosté le: Ven Mai 21, 2004 4:41 pm    Sujet du message: Fly on the Wall - Redux Répondre en citant

(LONDON) A follow up release is planned to the companion piece to Let It Be Naked's, Fly on the Wall, to be entitled, Fly on the Wall - Redux. The release of the CD has been delayed by attempted blocks from Paul McCartney and Yoko Ono. The CD features only two of the fab four, George and Ringo. Apple Records refused comment as to when and if the CD will be released, in full, to the public. It features a private conversation between George Harrison and Ringo Starr during the infamous, 'Get Back' sessions.

Here's a sampling:

Apple Studio(2:24am) Harrison and Starr, unwittingly chat while the studio recorder is taping them. John Lennon and Paul McCartney have departed from the day's sessions.

George: I'm packing it in Ritchie, I'm bloody knackered. Today was too pissy for me.

Ringo: Yeah. I'm pretty fed up as well, George.

George: I'm thinking of quitting tomorrow. I've been writing songs better then those two egotistical pricks.

Ringo: Yeah. But, maybe you should stick around a bit longer. I like yer tunes too, George.

George: Thanks. I've had it. If Paul condescends to me one more time, I'll 'ave 'is throat!

RIngo: Yeah. And John was too stoned to play, again!

George: And did ya see the way 'e was carrying on with that Japanese bitch? I thought he was goin' to have a leg over with her, right there on the bloody piano!

Ringo: Yeah. And while Paul was doing 'Long and Winding Road', at that.

George: Disgustin'

Ringo: Yeah. Disgust pie.

George: I don't even know what he sees in her. Maybe, he thinks 'e's going to inherit another fortune in frozen egg rolls or somthing?

Ringo: AHAHAHAHA. John hasn't been himself, 'as he, George?

George: No. And Paul is no better with is fookin' barkin' orders around and strokin' his beard and being coy like. You know, all that, 'well, if ya can just swoop the cameras down like this ya know and like, zoom in on me playing the piano' I mean, what is with that? I won't let that man tell me how to play guitar!

RIngo: Yeah. It's bollocks! And 'ave ya noticed he doesn't seem to bathe? Paul. With that body odor and beard, 'es turnin' into a right scruff!

George: Well, the beard does look good on him, but he does smell a bit, now that you've mentioned it.

Ringo: Yeah. Things are a bit stinky 'round 'ere these days. Well, I'm off, mate. Let's go get a pint or somethin.

George: Good un. Maybe if I just act like I'm going to quit, maybe my point will be made to those two bastards!

Ringo: Yeah. We'll be OK, George.
(sounds of them walking out of the studio)
end

Maybe one can rightfully understand why Paul and Yoko are reluctant to let this one 'fly'.....
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Steven

MessagePosté le: Ven Mai 21, 2004 4:52 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Waouw....ca déménage...(jeux de mots...)

Punaise...George et Ringo la ils font fort...bravo.

Bof bof...z'en avaient marre les deux gars la...

Japanese Bitch etc...WAOUW ca balance sec dites donc!!!

Mes reactions sont partagées...pas nikel comme discours messieurs.

Embarassed
maxime

MessagePosté le: Ven Mai 21, 2004 6:03 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Hem...

Rolling Eyes

Bon week-end à tous !

Je me casse !

Max qui se casse (en week-end)
Filou

MessagePosté le: Dim Mai 23, 2004 12:06 am    Sujet du message: Répondre en citant

Voyons voir comment mettre un peu de piment dans ce dialogue...

Apple «Touch me» Studio(2:24am) Harrison and Starr, unwittingly chat while the studio recorder is taping them. John «Oooh Bôôôônneuh Mèreuuh !!» Lennon and Paul «c'est ç'ui qui dit qui est» McCartney have departed from the day's sessions.

George: I'm packing it in Ritchie, I'm bloody knackered. Today was too pissy for me.

Ringo: Yeah. I'm pretty fed up as well, George.

George: I'm thinking of quitting tomorrow. I've been writing songs better then those two egotistical pricks.

Ringo: Yeah. But, maybe you should stick around a bit longer. I like yer tunes too, George.

George: Thanks. I've had it. If «El Gringo» Paul condescends to me one more time, I'll 'ave 'is throat!

RIngo: Yeah. And «Hop hop hop» John was too stoned to play, again!

George: And did ya see the way 'e was carrying on with that Japanese bitch? I thought he was goin' to have a leg over with her, right there on the bloody piano!

Ringo: Yeah. And while Paul was doing 'Long and Winding «Le Troll» Road', at that.

George: Disgustin'

Ringo: Yeah. Disgust pie.

George: I don't even know what he sees in her. Maybe, he thinks 'e's going to inherit another fortune in frozen egg rolls or somthing?

Ringo: AHAHAHAHA. John hasn't been himself, 'as he, George?

George: No. And «le Chameau» Paul is no better with is fookin' barkin' orders around and strokin' his beard and being coy like. You know, all that, 'well, if ya can just swoop the cameras down like this ya know and like, zoom in on me playing the piano' I mean, what is with that? I won't let that man tell me how to play guitar!

RIngo: Yeah. It's bollocks! And 'ave ya noticed he doesn't seem to bathe? Paul. With that body odor and beard, 'es turnin' into a right scruff!

George: Well, the beard does look good on him, but he does smell a bit, now that you've mentioned it.

Ringo: Yeah. Things are a bit stinky 'round 'ere these days. Well, I'm off, mate. Let's go get a pint or somethin.

George: Good un. Caniche if I just act like I'm going to quit, maybe my point will be made to those two bastards!

Ringo: Yeah. We'll be OK, George.
(sounds of them walking out of the studio)
end

Debilotronoufilou
Billy Shears

MessagePosté le: Lun Mai 24, 2004 1:11 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Salut les mouches sur le mur!
Ca me semble tellement énorme ce dialogue, que je me demande s'il a bien existé. Quelles sont les sources? Car.. ben pour nos amis qui connaissent pas bien la langue de Shakespeare, j'me suis risqué à une ptite traduction (en laissant de côté ce que je comprenais mal). Voilà ce que ça donne :

George: Je m'en vais Ritchie. J'en ai marre. Cette journée a été trop merdique pour moi

Ringo: Ah, moi aussi j'en ai marre George

George: Je pense à tout laisser tout tomber demain. J'ai écrit des chansons bien meilleures que ces deux connards égoistes.

Ringo: Mais.. peut être que tu devrais t'accrocher un peu plus longtemps. J'aime tes chansons, George.

George: Merci. Si Paul se montre encore condescendant avec moi, je lui saute à la gorge!

Ringo: Ouais. Et John était une nouvelle fois trop défoncé pour jouer!

George: Et t'as vu comment il se comporte avec cette pute japonaise? J'ai cru qu'il allait faire une partie de jambes en l'air avec elle, là, sur le putain de piano!

Ringo: Ouais. Et Paul jouait Long And Winding Road pendant ce temps

George: Dégueulasse

Ringo: Ouais, paté dégueulasse

George: Je ne vois pas ce qu'il lui trouve! Peut-être pense-t-il qu'il va hériter d'une autre fortune en patés impériaux réfrigérés, ou quoi?

Ringo: Ahahaha John n'est plus lui même, George

George: Non. Et Paul n'est pas mieux avec ses putains d'ordres, son empressement et sa barbe, son comportement à la con. (....) je ne laisserai pas ce mec me dire comment jouer de la guitare!

Ringo: Ouais, c'est de la couille! Et as tu remarqué qu'il ne semble pas se laver? Avec cette odeur, cette barbe...

George: Bah, la barbe lui va bien, mais c'est vrai qu'il pue un peu, maintenant que tu me l'as fait remarquer

Ringo: Ouais, les choses puent en ce moment. Bon, mon pote, j'en ai fini. Allons prendre une pinte ou quelque chose.

George: Bien. Peut-être vais-je me comporter comme si j'allais quitter le groupe, peut-être que je vais exposer mon point de vue à ces deux bâtards.

Ringo: Ouais. Ca va aller George.

Pour tout vous dire, j'y crois pas. Trop vulgaire, trop... comment auraient-ils pu se lâcher comme ça. Sont-ce bien leurs propos?

Au rapport, MaXime!
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé MSN Messenger
maxime

MessagePosté le: Lun Mai 24, 2004 1:18 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Bon bah la prochaine fois je mettrai pleins de signes partout avec des clins d'oeil et tout.

Mais finalement tout ca me surprend pas, c'est tellement francais de se prendre autant la tete autour d'un truc sans penser à prendre le recul nécessaire pour se dire... "ah mais c'est un blague !".

J'en sais quelque chose, il m'a fallu un jour pour capter la fumiseterie !
Wink
Filou

MessagePosté le: Lun Mai 24, 2004 1:48 pm    Sujet du message: Répondre en citant

maxime a écrit:
Bon bah la prochaine fois je mettrai pleins de signes partout avec des clins d'oeil et tout.

Mais bien sûr qu'on avait bien vu que quelqu'un l'avait déjà passé au débilitron avant moi...

Sûrement encore un coup de Dark Delpeche ! Cool

Filou - partisant pour plus de "souriants" dans ce bas monde
dark-vador

MessagePosté le: Lun Mai 24, 2004 10:11 pm    Sujet du message: QUOI ???? Répondre en citant

gabuzo

Dernière édition par dark-vador le Mar Mai 02, 2006 12:01 pm; édité 1 fois
MuMu Longlegs

MessagePosté le: Mar Mai 25, 2004 10:30 am    Sujet du message: They are fouting of your faces ! Répondre en citant

Shocked Laughing

MuMu - ki ne dit mot qu'on sent...
Steven

MessagePosté le: Mar Mai 25, 2004 4:12 pm    Sujet du message: Répondre en citant

Shocked

Ah ...
Page 1 sur 1

Sauter vers: